Katuin telefoon 04

Kopen en garantie

Kopen van spullen is eenvoudig. Je geeft er geld aan uit en verwacht er veel van, maar wat als het apparaat niet doet wat je ervan verwacht? Of kapot gaat na de aangegeven garantieperiode?

Tegenwoordig gebruiken fabrikanten garantiebepalingen maar wat graag om hun verantwoordelijkheden te perken in plaats van hun verantwoordelijkheid voor een product te nemen. Daarnaast hebben veel winkeliers de standaard neiging om graag te verkopen, maar geld terug als er iets niet lijkt te deugen, ho maar. Allemaal onder het mom van fraaie argumenten.

Kloppen die argumenten eigenlijk wel of zijn ze gewoon leuk bedacht om de consument af te poeieren?

Wij van Katuin Juristen weten heel goed hoe het is geregeld met de verschillende verantwoordelijkheden en de rechten van u als klant die (soms) veel geld uit heeft gegeven voor iets wat niet doet wat je ervan zou mogen verwachten.

Herkenbaar? Zit u met zo’n probleem?
Neem dan nu contact met ons op voor het maken van een kosteloze afspraak om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen. 
U kunt ons bellen en mailen.

Katuin contactknop 03